Magnolia Christmas Card

Monday, November 7, 2011

Hello, today I'm sharing an other Christmas card with the latest Magnolia Stamps you can get at SCRAPHOUSE. I'm so happy I could finally put a nice ribbon on my card. I've got my Bow Easy Tying Template which makes perfect bows. I got it at Quixotic Paperie.

Hallo zusammen, heute möchte ich euch nochmals eine Weihnachtskarte mit den letzten Magnolia Stempeln, die Ihr bei SCRAPHOUSE kaufen könnt, zeigen. Ich bin auch total happy, dass ich endlich mal ein schöne Schleife auf meiner Karte zeigen kann. Ich habe das Bow Easy Tying template gekauft. Ihr könnt es bei Quixotic Paperie finden.




CHALLENGES

Materials from my card you can buy at SCRAPHOUSE 
Materialien auf meiner Karte, die Ihr bei SCRAPHOUSE kaufen könnt.


Don't forget our monthly Challenge at the SCRAPHOUSE BLOG.
Vergesst unsere Monatliche Challenge beim SCRAPHOUSE BLOG nicht.  


6 comments :

  1. Servus Melanie-Jane,
    die ist ja wieder zuckersüß geworden deine Magnolia-Weihnachtskarte! und die Schleife ist ein TRaum! =)
    Lg
    Martina

    ReplyDelete
  2. This is such a sweet card Melanie. Love your coloring too:)

    ReplyDelete
  3. C'est superbe, Melanie! J'aime beaucoup la colorisation de ton image, et les petits points pour le fond, je trouve que ça donne de la profondeur:-) Les touches de rouge rendent très bien! Magnifique carte! Bon week-end et gros bisous,
    Delphine

    ReplyDelete
  4. A gorgeous card , lovely colours and great colouring! Thanks for joining us at Truly Scrumptious,
    hugs, Marlies

    ReplyDelete
  5. Love your card. thanks for joining us at Truly S this week

    ReplyDelete
  6. Kiebe Melanie,

    Deine Karte ist super süß und wunderschön geworden.
    Schöne weihnachtliche Farben hast Du verwendet.
    Genau passend.

    Ganz liebe Grüße ♥
    Paola

    ReplyDelete