Love

Sunday, January 30, 2011

Hello everybody, I finally got the time to post a card I made this week-end. And guess what, I took out my Copics to colour sweet Tilda. I haven't used those for ages. I started colouring Tilda yesterday, then went skiing in Grimentz (Swiss Alps) and finished the card this morning. I think the new Magnolia Collection is just amazing. I added some glossy accents on the red hearts, which unfortunately can hardly be seen on the pictures. The paper I used is from Wild Rose Studio. I will enter my card to the following challenges :


Hallo zusammen, endlich kann ich Euch wieder mal eine Karte zeigen, die ich übers Wochenende gebastelt habe. Zum bemalen der süssen Tilda habe ich meine Copic Stifte benutzt, die ich schon seit einer Ewigkeit nicht mehr benutzt hatte. Mit dem malen habe ich gestern begonnen und bin dann ein paar Stunden nach Grimentz (Schweizer Alpen) Ski fahren gegangen. Heute morgen habe ich die Karte dann fertig gebastelt. Diese neue Magnolia Kollektion ist einfach der Hammer. Auf die roten Herzchen die Tilda hält, habe ich etwas Glossy Accents hinzugefügt, leider kann man dies auf den Photos nur schlecht erkennen. Das Papier ist von Wild Rose Studio. Meine Karte trage ich bei folgenden Challenges ein :

 









I wish you all a great week and thank you for all your lovely comments.

Ich wünsche Euch allen einen guten Start in die Woche
und vielen Dank für die lieben Kommentare.





Stamp : Magnolia You are so special "Valentine" Collection
Colouring : Copic Colours
Paper : Wild Rose Sutdio
Tools : Nellie's Choice Multi Frame Rectangulaire ; Tilda Buttons Hearts ; Stickles Star Dust ; Ranger Glossy Accents ; Lace (from the last Candy I won)


ALL THIS MATERIAL CAN BE BOUGHT AT
WO IHR DAS MATERIAL KAUFEN KÖNNT

15 comments :

  1. Wow...dein Kärtchen ist wunderschön!! Was für tolle Herzknöpfe!! Und du hast wirklich super gemalt....toll!
    Liebe Grüße
    Martina

    ReplyDelete
  2. a lovely card, stunnign colouring -

    Vicky (angeldrummer)
    also entered spoonful of sugar this challenge

    ReplyDelete
  3. Nochmals ich...du kannst deine Karte auch bei der Totally Tilda Challenge einstellen!!! Da gibt es gerade Tilda mit Herzen!! =)
    Lg
    Martina

    ReplyDelete
  4. Wow, this is really gorgeous! The image is sooo cute and colored perfectly! So many lovely details - great job!

    Thanks so much for joining us at SAM this week.

    Hugs, Kiki

    ReplyDelete
  5. Dein Kärtchen ist meeeeeeega schön liebe Melanie und deine Coloration perfekt!!! Du hast die Copics im Griff, möchte sie auch mal ausprobieren... Den "Textstempel" den ich benützt habe, ist derselbe den du hier genommen hast..., Love & Herzen. Liebi Grüessli us dä Ferie, Monika

    ReplyDelete
  6. a gorgeous creation! thanks for joining in our Valentines theme this week at Charisma! Gemma :)

    ReplyDelete
  7. Gorgeous card,love your coloring and that sentiment ticket is cool. Those hearts are really pretty. Love this image...wish to buy Tilda stamp some day. TFS

    ReplyDelete
  8. Such a pretty card!Thanks for joining us at Little Red Wagon!

    ReplyDelete
  9. Adorable cute card, love the colours too.
    luv
    Debby

    ReplyDelete
  10. Magnifique carte, Melanie! Superbe colorisation, image adorable et j'aime beaucoup les papiers et tous tes embellissments, ravissants! Un grand merci aussi pour ton si gentil commentaire! Gros bisous et bonne semaine!
    Delphine

    ReplyDelete
  11. Ahhhh! Absolutely gorgeous!!! Look at those vibrant red hearts! This is STUNNING Melanie Jane!!!! I love it!

    Hugs,
    Elise

    ReplyDelete
  12. Hoi Melanie,
    Wow, diese Karte ist wunderschön! Die Papiere habe ich auch in dem kleinen Block (eben die Pastellfarben für die Just Magnolia verwendet *grins*). Das Love-Ticket find ich supersüss! Schönes Coloring mit Deinen Copics :) Supi! Wünsch Dir auch für Deine Liebe aaaaalles Gute *zwinker*... Angie

    ReplyDelete
  13. A beautiful creation! Great colors and bling!Love this Tilda image to bits! Thanks for playing at Totally Tilda!xox Trisha

    ReplyDelete
  14. Melanie Jane this is gorgeous!!! I love everything about it! Your coloring still looks fabulous and your details are darling! Love the dot paper and the lace is the icing on the cake!
    Skiing in the Alps sounds like fun!
    Have a great wek!
    :)Kathy

    ReplyDelete
  15. WOW your coloring is gorgeous! Beautiful card.


    Thanks for joining us at Totally Tilda!

    xoxoxo

    ReplyDelete